Apple’dan Tartışmalı Abonelik Modeli: Taahhüt Dönemi Başlıyor

App Store üzerinden sunulacak yeni sistemde kullanıcılar yıllık abonelikleri aylık ödeyecek ancak erken iptal durumunda 12 aylık ücretin tamamından sorumlu olacak.

Apple, kullanıcıların hoşuna gitmeyecek bir taahhütlü abonelik sistemi duyurdu. Buna göre kullanıcılar yıllık abonelikleri tek seferde ödemeyecek, aylık ödeme sistemiyle kullanacak. Kullanıcılar eğer uygulamayı bir sebepten iptal etmek isterse, 12 aylık taahhüt sebebiyle yıllık olarak ödemenin tamamını yapmak zorunda kalacak.

Bu sistem, mobil uygulama mağazasında otomatik olarak yenilenen aboneliklerde geçirli olacak. Geliştiriciler isterse yıllık abonelik paketlerini daha uygun şekilde aylık ücretlerle sunabilecek.

Yeni ödeme sistemi App Store’a mayıs ayında geliyor.

Kardeş Haber

23:20

Related Posts

Honor Robot Phone Darbelere Karşı Rakipsiz Bir Dayanıklılık Sunuyor

Honor’ın yeni Robot Phone modeli, amiral gemisi seviyesindeki dayanıklılığı ve mobil video çekim yetenekleriyle dikkat çekiyor. İşte devrimsel telefonun detayları. Honor, merakla beklenen dünyanın ilk Robot Phone modeline dair dikkat…

Video Düzenleme Devi Yenilendi: DaVinci Resolve 21, Yapay Zeka ve RAW Fotoğraf Desteğiyle Çıktı

Sektör standardı video ve renk düzenleme yazılımı DaVinci Resolve, merakla beklenen yeni sürümü DaVinci Resolve 21’i profesyonellerin kullanımına sundu. Blackmagic Design tarafından geliştirilen program, bu dev güncellemede video dünyasındaki liderliğini…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir