Fenerbahçe SK İçin Samimi İtiraf

Edin Džeko, Fenerbahçe SK’den ayrılık sürecine dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Bosna-Hersekli golcü, sarı-lacivertli kulübün kendisini takımda tutma şansı olduğunu ancak bu yönde bir tercih yapılmadığını söyledi.

Edin Džeko, “Fenerbahçe beni takımda tutabilirdi. Kulüp bunu tercih etmedi, sebeplerini gerçekten bilmiyorum” ifadelerini kullandı.

“İKİ GÜZEL YIL GEÇİRDİK”

Deneyimli forvet, Dušan Tadić ile birlikte kulüpte iki başarılı sezon geçirdiklerini belirterek, son maç öncesindeki protesto ihtimalinin ayrılık kararında etkili olduğunu anlattı.

Dzeko, “Son maçın protesto edilmesi gibi bir durum vardı. Biz de son maçta oynamak istemedik. İki güzel yılın bu şekilde bitmesini istemedik” dedi.

“ÖNEMLİ OLAN TAKIMIN BİR ARADA OLMASIYDI”

Takımla birlikte son bir yemek yediklerini ifade eden yıldız futbolcu, o dönemde paylaşılan fotoğraflar üzerinden yapılan yorumların kendileri için önemli olmadığını söyledi.

Edin Džeko, “Önemli olan bütün takımın orada olmasıydı. Bizim için en değerli şey buydu” diyerek sözlerini tamamladı.

KARDEŞ HABER 

19:14

Related Posts

NBA Final serisinde ilk maç Knicks’in oldu

NBA Final Serisinin Ilk Maçında New York Knicks, Deplasmanda San Antonio Spurs’ü 105-95 Mağlup Ederek Seride 1-0 Öne Geçti. NBA final serisinin ilk maçında New York Knicks, deplasmanda San Antonio Spurs’ü 105-95…

İtalya’dan Son Dakika Bombası! Beşiktaş’tan Vincenzo Italiano’ya Çılgın Teklif

Beşiktaş’ta yeni hoca operasyonu tam gaz sürüyor! Siyah-beyazlıların, Bologna’dan ayrılan 47 yaşındaki dünyaca ünlü İtalyan teknik direktör Vincenzo Italiano’yu ikna etmek için yoğun bir transfer mesaisi harcadığı ileri sürüldü. Kara…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir